Gestų kalba ir aš
7–8 klasės
Gamta
Potemės
Ekologija
2 užduotis
  • Rekomendacijos mokytojui
  • Potemės
  • Temos apibendrinimas
Gestų kalba ir aš
7–8 klasės
Gamta
Potemės
Ekologija
2 užduotis
*alt_site_homepage_image*
lt
en

Temos struktūra

  • Rekomendacijos mokytojui
  • Potemės
  • Temos apibendrinimas

Potemės

  • Ekologija
    • Potemės turinys
    • Įvadas į temą
    • 1 užduotis
    • 2 užduotis
  • Ką, kaip ir kodėl darėme iki šiol
  • Naujas požiūris
  • Ekologija
    • Potemės turinys
    • Įvadas į temą
    • 1 užduotis
    • 2 užduotis
  • Ką, kaip ir kodėl darėme iki šiol
  • Naujas požiūris
  • Potemės turinys
  • Įvadas į temą icon78_1-icon
  • 1 užduotis icon78_1-icon
  • 2 užduotis icon78_2-icon

Ar kas iš jūsų namiškių (tėvai, seneliai), draugų ar pažįstamų augina daržoves savo darže ar sode? Jei augina, išvardinkite, kokias daržoves augina. Apibūdinkite, kaip atrodo lysvės.

Ar kas iš jūsų namiškių (tėvai, seneliai), draugų ar pažįstamų augina daržoves savo darže ar sode? Jei augina, išvardinkite, kokias daržoves augina. Apibūdinkite, kaip atrodo lysvės.

Jeigu turėtumėte savo daržą, kokias daržoves norėtumėte auginti? Kodėl?

Jeigu turėtumėte savo daržą, kokias daržoves norėtumėte auginti? Kodėl?

  1. Kaip manote, kokias daržoves lengva auginti, kokioms daržovėms nereikia daug priežiūros ir kokias daržoves sunkiau auginti, kokioms daržovėms reikia daugiau priežiūros? Kodėl? Išvardinkite daržoves nuo 1 iki 10 nuo lengviausiai iki sunkiausiai auginamos. Kai išvardinsite visas dešimt daržovių, sugalvokite sakinius su duotais gestais pagal atitinkamus numerius (pirma daržovė – pirmas gestas, antra daržovė – antras gestas ir t. t.):

1) NIEKO-SUNKAUS (I);

2) LABAI-GREITAI (1 → I);

3) NESUKTI-GALVOS-In;

4) PAPRASTAI (1X1);

5) NESUKELIANTIS-PROBLEMŲ (2~);

6) PROBLEMA;

7) SUDĖTINGA;

8) NEPATOGU;

9) JAUTRIAI-REAGUOTI (O → 5);

10) NORS-IMK-IR-NUSIŠAUK- N;

Mokytojui

Jei mokiniams sunku sugalvoti sakinį su pasirinkta daržove ir pateiktu gestu, gestą galima pakeisti panašiu gestu, sinonimu, tam, kad mokiniams būtų lengviau sugalvoti tinkamą sakinį.

  1. Kaip manote, kokias daržoves lengva auginti, kokioms daržovėms nereikia daug priežiūros ir kokias daržoves sunkiau auginti, kokioms daržovėms reikia daugiau priežiūros? Kodėl? Išvardinkite daržoves nuo 1 iki 10 nuo lengviausiai iki sunkiausiai auginamos. Kai išvardinsite visas dešimt daržovių, sugalvokite sakinius su duotais gestais pagal atitinkamus numerius (pirma daržovė – pirmas gestas, antra daržovė – antras gestas ir t. t.):

1) NIEKO-SUNKAUS (I);

2) LABAI-GREITAI (1 → I);

3) NESUKTI-GALVOS-In;

4) PAPRASTAI (1X1);

5) NESUKELIANTIS-PROBLEMŲ (2~);

6) PROBLEMA;

7) SUDĖTINGA;

8) NEPATOGU;

9) JAUTRIAI-REAGUOTI (O → 5);

10) NORS-IMK-IR-NUSIŠAUK- N;

Dabar savo sugalvotus sakinius praplėskite sakiniais su nuolaidos jungtukais nors ... bet, kad ir ... bet ... taip, kaip nurodyta sakinių pavydžiuose:

  1. Nors bulves auginti lengva, nereikalauja priežiūros, bet reikia rinkti kolorado vabalus, kurie griaužia lapus.
  2. Nors ridikėliai labai greitai užauga ir galima šviežius valgyti, bet ilgai jų laikyti daržuose negalime, nes jie pasidaro neskanūs ir nebe traškūs.
Mokytojui

Jei mokiniai mažai išmano apie daržovių priežiūrą ir auginimą, gali paklausti biologijos mokytojo ar paieškoti informacijos internete.

Dabar savo sugalvotus sakinius praplėskite sakiniais su nuolaidos jungtukais nors ... bet, kad ir ... bet ... taip, kaip nurodyta sakinių pavydžiuose:

  1. Nors bulves auginti lengva, nereikalauja priežiūros, bet reikia rinkti kolorado vabalus, kurie griaužia lapus.
  2. Nors ridikėliai labai greitai užauga ir galima šviežius valgyti, bet ilgai jų laikyti daržuose negalime, nes jie pasidaro neskanūs ir nebe traškūs.

1. Nors bulves auginti lengva, nereikalauja priežiūros, bet reikia rinkti kolorado vabalus, kurie griaužia lapus.

1. Nors bulves auginti lengva, nereikalauja priežiūros, bet reikia rinkti kolorado vabalus, kurie griaužia lapus.

2. Nors ridikėliai labai greitai užauga ir galima šviežius valgyti, bet ilgai jų laikyti daržuose negalime, nes jie pasidaro neskanūs ir nebe traškūs.

2. Nors ridikėliai labai greitai užauga ir galima šviežius valgyti, bet ilgai jų laikyti daržuose negalime, nes jie pasidaro neskanūs ir nebe traškūs.

1
2
3
4
5
6

Ar kas iš jūsų namiškių (tėvai, seneliai), draugų ar pažįstamų augina daržoves savo darže ar sode? Jei augina, išvardinkite, kokias daržoves augina. Apibūdinkite, kaip atrodo lysvės.

Jeigu turėtumėte savo daržą, kokias daržoves norėtumėte auginti? Kodėl?

Mokytojui

Jei mokiniams sunku sugalvoti sakinį su pasirinkta daržove ir pateiktu gestu, gestą galima pakeisti panašiu gestu, sinonimu, tam, kad mokiniams būtų lengviau sugalvoti tinkamą sakinį.

  1. Kaip manote, kokias daržoves lengva auginti, kokioms daržovėms nereikia daug priežiūros ir kokias daržoves sunkiau auginti, kokioms daržovėms reikia daugiau priežiūros? Kodėl? Išvardinkite daržoves nuo 1 iki 10 nuo lengviausiai iki sunkiausiai auginamos. Kai išvardinsite visas dešimt daržovių, sugalvokite sakinius su duotais gestais pagal atitinkamus numerius (pirma daržovė – pirmas gestas, antra daržovė – antras gestas ir t. t.):

1) NIEKO-SUNKAUS (I);

2) LABAI-GREITAI (1 → I);

3) NESUKTI-GALVOS-In;

4) PAPRASTAI (1X1);

5) NESUKELIANTIS-PROBLEMŲ (2~);

6) PROBLEMA;

7) SUDĖTINGA;

8) NEPATOGU;

9) JAUTRIAI-REAGUOTI (O → 5);

10) NORS-IMK-IR-NUSIŠAUK- N;

Mokytojui

Jei mokiniai mažai išmano apie daržovių priežiūrą ir auginimą, gali paklausti biologijos mokytojo ar paieškoti informacijos internete.

Dabar savo sugalvotus sakinius praplėskite sakiniais su nuolaidos jungtukais nors ... bet, kad ir ... bet ... taip, kaip nurodyta sakinių pavydžiuose:

  1. Nors bulves auginti lengva, nereikalauja priežiūros, bet reikia rinkti kolorado vabalus, kurie griaužia lapus.
  2. Nors ridikėliai labai greitai užauga ir galima šviežius valgyti, bet ilgai jų laikyti daržuose negalime, nes jie pasidaro neskanūs ir nebe traškūs.

1. Nors bulves auginti lengva, nereikalauja priežiūros, bet reikia rinkti kolorado vabalus, kurie griaužia lapus.

2. Nors ridikėliai labai greitai užauga ir galima šviežius valgyti, bet ilgai jų laikyti daržuose negalime, nes jie pasidaro neskanūs ir nebe traškūs.

Kitos temos

  • Aš esu kažkas ir turiu vertę
  • Savęs pažinimas
  • Informacijos srautas ir aplinkos daiktai
  • Ribos
  • Asmenybės ir jų pėdsakai istorijoje
  • LGK srautas
  • Miestas
  • Gamta
  • Sau ir kitam
  • Mokymasis

Reklaminiai skydeliai

Finansuoja Europos sąjunga
Švietimo, mokslo ir sporto ministerija
Lieutvos kurčiūjų ir neprigirdinčiųjų centras
Nacionalinė švietimo agentūra
ED tech centras
Plačiau apie priemonę
Loading
Rodyti informaciją