Gestų kalba ir aš
5–6 klasės
Draugų ratas
Potemės
Draugystės svarba
1 užduotis
  • Rekomendacijos mokytojui
  • Potemės
  • Papildomos užduotys
  • Temos apibendrinimas
Gestų kalba ir aš
5–6 klasės
Draugų ratas
Potemės
Draugystės svarba
1 užduotis
*alt_site_homepage_image*
lt
en

Temos struktūra

  • Rekomendacijos mokytojui
  • Potemės
  • Papildomos užduotys
  • Temos apibendrinimas

Potemės

  • Draugystės svarba
    • Potemės turinys
    • 1 užduotis
    • 2 užduotis
    • 3 užduotis
  • Bendravimo būdai
  • Pareigos, atsakomybė ir norai paauglystėje
  • Draugystės svarba
    • Potemės turinys
    • 1 užduotis
    • 2 užduotis
    • 3 užduotis
  • Bendravimo būdai
  • Pareigos, atsakomybė ir norai paauglystėje
  • Potemės turinys
  • 1 užduotis icon56_1-icon
  • 2 užduotis icon56_2-icon
  • 3 užduotis icon56_3-icon

Ištraukos iš E. Laborit knygos „Žuvėdros klyksmas“

  1. „Būdama trylikos metų, aš esu nusiteikusi prieš viską. Man reikia savo pasaulio, savo kalbos ir kad niekas nesikištų į mano gyvenimą. <...> Aš myliu savo tėvus, myliu šeimą, bet man reikia kitokios meilės. Aš jau nenoriu pripažinti tėvų autoriteto. <...> Aš myliu kurčiąjį, leidžiu laiką su kurčiaisiais. Mano tėvai lieka nuošalyje.“
  2. „Priklausau savo gaujai Operos metro stotyje. Tai dabartinė kurčiųjų susibūrimo vieta, kur apie viską kalbama, pasakojama, organizuojama. Girdintis jaunimas renkasi kitur: priemiesčiuose, dykvietėse, daugiaaukščių kiemuose. <...> Mes suprantame vienas kitą iš karto: „Tu kurčias? Aš esu kurčias.“ Ir prasideda. Vienybę pajuntame iškart, kaip vienos šalies turistai užsienyje. Pokalbis visuomet pradedamas panašiai: „Ką tu dirbi? Kas tau patinka? Ką veiki laisvalaikiu? Kokios nuomonės apie tą ar aną? Kur eisi šį vakarą?“ <...> Mes visą dieną esame mokykloje. Kai iš jos išeiname, jaučiame didelį norą vėl susiburti. Pabūti kartu, pasikalbėti. <...> Būti kartu mums labai svarbu. Ir, būdami kartu, mes krečiame kvailystes.“

Ištraukos iš E. Laborit knygos „Žuvėdros klyksmas“

  1. „Būdama trylikos metų, aš esu nusiteikusi prieš viską. Man reikia savo pasaulio, savo kalbos ir kad niekas nesikištų į mano gyvenimą. <...> Aš myliu savo tėvus, myliu šeimą, bet man reikia kitokios meilės. Aš jau nenoriu pripažinti tėvų autoriteto. <...> Aš myliu kurčiąjį, leidžiu laiką su kurčiaisiais. Mano tėvai lieka nuošalyje.“
  2. „Priklausau savo gaujai Operos metro stotyje. Tai dabartinė kurčiųjų susibūrimo vieta, kur apie viską kalbama, pasakojama, organizuojama. Girdintis jaunimas renkasi kitur: priemiesčiuose, dykvietėse, daugiaaukščių kiemuose. <...> Mes suprantame vienas kitą iš karto: „Tu kurčias? Aš esu kurčias.“ Ir prasideda. Vienybę pajuntame iškart, kaip vienos šalies turistai užsienyje. Pokalbis visuomet pradedamas panašiai: „Ką tu dirbi? Kas tau patinka? Ką veiki laisvalaikiu? Kokios nuomonės apie tą ar aną? Kur eisi šį vakarą?“ <...> Mes visą dieną esame mokykloje. Kai iš jos išeiname, jaučiame didelį norą vėl susiburti. Pabūti kartu, pasikalbėti. <...> Būti kartu mums labai svarbu. Ir, būdami kartu, mes krečiame kvailystes.“

Atpasakokite pirmos ir antros ištraukos turinį. Tada įvardykite, kokie trys pagrindiniai aspektai, jūsų nuomone, leidžia atpažinti kurčią paauglį. Remkitės ištraukų turiniu ir atkreipkite dėmesį, kaip atskirti būtent kurčiąjį ir būtent paauglį.  

Atpasakokite pirmos ir antros ištraukos turinį. Tada įvardykite, kokie trys pagrindiniai aspektai, jūsų nuomone, leidžia atpažinti kurčią paauglį. Remkitės ištraukų turiniu ir atkreipkite dėmesį, kaip atskirti būtent kurčiąjį ir būtent paauglį.  

1
2

Ištraukos iš E. Laborit knygos „Žuvėdros klyksmas“

  1. „Būdama trylikos metų, aš esu nusiteikusi prieš viską. Man reikia savo pasaulio, savo kalbos ir kad niekas nesikištų į mano gyvenimą. <...> Aš myliu savo tėvus, myliu šeimą, bet man reikia kitokios meilės. Aš jau nenoriu pripažinti tėvų autoriteto. <...> Aš myliu kurčiąjį, leidžiu laiką su kurčiaisiais. Mano tėvai lieka nuošalyje.“
  2. „Priklausau savo gaujai Operos metro stotyje. Tai dabartinė kurčiųjų susibūrimo vieta, kur apie viską kalbama, pasakojama, organizuojama. Girdintis jaunimas renkasi kitur: priemiesčiuose, dykvietėse, daugiaaukščių kiemuose. <...> Mes suprantame vienas kitą iš karto: „Tu kurčias? Aš esu kurčias.“ Ir prasideda. Vienybę pajuntame iškart, kaip vienos šalies turistai užsienyje. Pokalbis visuomet pradedamas panašiai: „Ką tu dirbi? Kas tau patinka? Ką veiki laisvalaikiu? Kokios nuomonės apie tą ar aną? Kur eisi šį vakarą?“ <...> Mes visą dieną esame mokykloje. Kai iš jos išeiname, jaučiame didelį norą vėl susiburti. Pabūti kartu, pasikalbėti. <...> Būti kartu mums labai svarbu. Ir, būdami kartu, mes krečiame kvailystes.“

Atpasakokite pirmos ir antros ištraukos turinį. Tada įvardykite, kokie trys pagrindiniai aspektai, jūsų nuomone, leidžia atpažinti kurčią paauglį. Remkitės ištraukų turiniu ir atkreipkite dėmesį, kaip atskirti būtent kurčiąjį ir būtent paauglį.  

Kitos temos

  • Pokyčiai
  • Draugų ratas
  • Šventės ir renginiai
  • Ypatinga situacija
  • Informacijos srautas
  • Kelionė
  • Bendruomenė
  • Meninė (savi)raiška
  • Pokalbiai
  • Kalba
  • Paslaugos kurtiesiems
  • Kas esi?

Reklaminiai skydeliai

Finansuoja Europos sąjunga
Švietimo, mokslo ir sporto ministerija
Lieutvos kurčiūjų ir neprigirdinčiųjų centras
Nacionalinė švietimo agentūra
ED tech centras
Plačiau apie priemonę
Loading
Rodyti informaciją