Gestų kalba ir aš
7–8 klasės
Mokymasis
Potemės
Žmogaus atminties fenomenas
2 užduotis
  • Rekomendacijos mokytojui
  • Potemės
  • Temos apibendrinimas
Gestų kalba ir aš
7–8 klasės
Mokymasis
Potemės
Žmogaus atminties fenomenas
2 užduotis
*alt_site_homepage_image*
lt
en

Temos struktūra

  • Rekomendacijos mokytojui
  • Potemės
  • Temos apibendrinimas

Potemės

  • Mokslo šaknys ir vaisiai
  • Žmogaus atminties fenomenas
    • Potemės turinys
    • 1 užduotis
    • 2 užduotis
  • Efektyvaus mokymosi būdai
  • Mokslo šaknys ir vaisiai
  • Žmogaus atminties fenomenas
    • Potemės turinys
    • 1 užduotis
    • 2 užduotis
  • Efektyvaus mokymosi būdai
  • Potemės turinys
  • 1 užduotis icon78_1-icon
  • 2 užduotis icon78_2-icon

Papasakokite savo maršrutą nuo namų iki mokyklos. Pasakojant reikia įtraukti transporto priemonių gestus. Vienas mokinys pasakoja maršrutą prieš klasę, o kiti turi jį užrašyti arba nupiešti.

Papasakokite savo maršrutą nuo namų iki mokyklos. Pasakojant reikia įtraukti transporto priemonių gestus. Vienas mokinys pasakoja maršrutą prieš klasę, o kiti turi jį užrašyti arba nupiešti.

Pasakojant maršrutą svarbu akcentuoti:
  • skirtumą tarp daiktavardžių ir veiksmažodžių (autobusas ir autobusas važiuoja; troleibusas ir troleibusas važiuoja, mašina ir mašina važiuoja, dviratis ir dviratis važiuoja ir pan.);
  • tinkamas kelintinių skaitvardžių vartojimas (autobusų / troleibusų numeriai: antras, penktas, septintas);
  • tiksliai pasakyti: išlipti, įlipti + autobusas, troleibusas, mašina;
  • vartoti gestą STOTELĖ ir rodyti jos pavadinimą pirštų abėcėle.
Pasakojant maršrutą svarbu akcentuoti:
  • skirtumą tarp daiktavardžių ir veiksmažodžių (autobusas ir autobusas važiuoja; troleibusas ir troleibusas važiuoja, mašina ir mašina važiuoja, dviratis ir dviratis važiuoja ir pan.);
  • tinkamas kelintinių skaitvardžių vartojimas (autobusų / troleibusų numeriai: antras, penktas, septintas);
  • tiksliai pasakyti: išlipti, įlipti + autobusas, troleibusas, mašina;
  • vartoti gestą STOTELĖ ir rodyti jos pavadinimą pirštų abėcėle.
Jei mokinį į mokyklą veža tėvas ar mama, jo pasakojimas bus daug trumpesnis, nei tų, kurie naudojasi viešuoju transportu, todėl galima įtraukti papildomas „kliūtis“. Siūlykite mokiniui papasakoti tekstą įtraukiant:
  • šviesoforą: raudona šviesa, tu lauki, žalia vis neužsidega – ką darote;
  • kita „kliūtis“ – važiuojate į mokyklą ir baigiasi benzinas, mašina užgęsta – ką darote;
  • naktį stipriai pašalo ir nebegali atrakinti mašinos durelių – ką darote, ir pan.
Jei mokinį į mokyklą veža tėvas ar mama, jo pasakojimas bus daug trumpesnis, nei tų, kurie naudojasi viešuoju transportu, todėl galima įtraukti papildomas „kliūtis“. Siūlykite mokiniui papasakoti tekstą įtraukiant:
  • šviesoforą: raudona šviesa, tu lauki, žalia vis neužsidega – ką darote;
  • kita „kliūtis“ – važiuojate į mokyklą ir baigiasi benzinas, mašina užgęsta – ką darote;
  • naktį stipriai pašalo ir nebegali atrakinti mašinos durelių – ką darote, ir pan.
1
2
3

Papasakokite savo maršrutą nuo namų iki mokyklos. Pasakojant reikia įtraukti transporto priemonių gestus. Vienas mokinys pasakoja maršrutą prieš klasę, o kiti turi jį užrašyti arba nupiešti.

Pasakojant maršrutą svarbu akcentuoti:
  • skirtumą tarp daiktavardžių ir veiksmažodžių (autobusas ir autobusas važiuoja; troleibusas ir troleibusas važiuoja, mašina ir mašina važiuoja, dviratis ir dviratis važiuoja ir pan.);
  • tinkamas kelintinių skaitvardžių vartojimas (autobusų / troleibusų numeriai: antras, penktas, septintas);
  • tiksliai pasakyti: išlipti, įlipti + autobusas, troleibusas, mašina;
  • vartoti gestą STOTELĖ ir rodyti jos pavadinimą pirštų abėcėle.
Jei mokinį į mokyklą veža tėvas ar mama, jo pasakojimas bus daug trumpesnis, nei tų, kurie naudojasi viešuoju transportu, todėl galima įtraukti papildomas „kliūtis“. Siūlykite mokiniui papasakoti tekstą įtraukiant:
  • šviesoforą: raudona šviesa, tu lauki, žalia vis neužsidega – ką darote;
  • kita „kliūtis“ – važiuojate į mokyklą ir baigiasi benzinas, mašina užgęsta – ką darote;
  • naktį stipriai pašalo ir nebegali atrakinti mašinos durelių – ką darote, ir pan.

Kitos temos

  • Aš esu kažkas ir turiu vertę
  • Savęs pažinimas
  • Informacijos srautas ir aplinkos daiktai
  • Ribos
  • Asmenybės ir jų pėdsakai istorijoje
  • LGK srautas
  • Miestas
  • Gamta
  • Sau ir kitam
  • Mokymasis

Reklaminiai skydeliai

Finansuoja Europos sąjunga
Švietimo, mokslo ir sporto ministerija
Lieutvos kurčiūjų ir neprigirdinčiųjų centras
Nacionalinė švietimo agentūra
ED tech centras
Plačiau apie priemonę
Loading
Rodyti informaciją