Gestų kalba ir aš
5–6 klasės
Paslaugos kurtiesiems
Potemės
Mokyklos psichologas ir socialinis pedagogas
2 užduotis
  • Rekomendacijos mokytojui
  • Potemės
  • Papildomos užduotys
  • Temos apibendrinimas
Gestų kalba ir aš
5–6 klasės
Paslaugos kurtiesiems
Potemės
Mokyklos psichologas ir socialinis pedagogas
2 užduotis
*alt_site_homepage_image*
lt
en

Temos struktūra

  • Rekomendacijos mokytojui
  • Potemės
  • Papildomos užduotys
  • Temos apibendrinimas

Potemės

  • Paslaugų įvairovė, kai prireikia pagalbos, patarimo, susikalbėjimo galimybės
  • GK vertėjas
  • Mokyklos psichologas ir socialinis pedagogas
    • Potemės turinys
    • 1 užduotis
    • 2 užduotis
    • 3 užduotis
  • Paslaugų įvairovė, kai prireikia pagalbos, patarimo, susikalbėjimo galimybės
  • GK vertėjas
  • Mokyklos psichologas ir socialinis pedagogas
    • Potemės turinys
    • 1 užduotis
    • 2 užduotis
    • 3 užduotis
  • Potemės turinys
  • 1 užduotis icon56_1-icon
  • 2 užduotis icon56_2-icon
  • 3 užduotis icon56_3-icon
Prisiminkite iš psichologės ir socialinio pedagogo pristatymo, dėl kokių priežasčių galima kreiptis į vieną ar kitą. Priežasčių gali būti daug, iš jų išskiriamos keturios pagrindinės priežastys: gyvenamosios vietos pakeitimas, persikėlimas į naujus namus, kitos mokyklos lankymas, persikėlimas į naują klasę (gali būti toje pačioje arba kitoje mokykloje).
 
Dirbkite poromis arba individualiai, atsižvelgiant į mokinių skaičių. Sukarpykite kortelės su temomis, vienai temai turi būti porinis kortelių skaičius (jei bus porinis darbas). Mokiniai traukia korteles ir eina prie klasės draugo, kuris ištraukė tokią pačią temą. Klausinėkite vieni kitų, kaip sudaromi aukštesniojo laipsnio būdvardžiai gestų kalboje. Aptarkite atsakymus, palygindami juos su vaizdo įrašais.
Prisiminkite iš psichologės ir socialinio pedagogo pristatymo, dėl kokių priežasčių galima kreiptis į vieną ar kitą. Priežasčių gali būti daug, iš jų išskiriamos keturios pagrindinės priežastys: gyvenamosios vietos pakeitimas, persikėlimas į naujus namus, kitos mokyklos lankymas, persikėlimas į naują klasę (gali būti toje pačioje arba kitoje mokykloje).
 
Dirbkite poromis arba individualiai, atsižvelgiant į mokinių skaičių. Sukarpykite kortelės su temomis, vienai temai turi būti porinis kortelių skaičius (jei bus porinis darbas). Mokiniai traukia korteles ir eina prie klasės draugo, kuris ištraukė tokią pačią temą. Klausinėkite vieni kitų, kaip sudaromi aukštesniojo laipsnio būdvardžiai gestų kalboje. Aptarkite atsakymus, palygindami juos su vaizdo įrašais.
  • Labradoro retriveris yra vidutinio dydžio, o biglis – kiek mažesnis nei labradoro retriveris.
  • Domas švelnesnis nei Augustas.
  • Tomos tėvai turtingesni nei Sigutės.
  • Simonas turi geresnį automobilį nei mano brolis.
  • Chemijos mokytoja griežtesnė nei geografijos mokytoja.
  • Buvusi mokykla gražesnė nei ta, kurioje mokausi.
Mokytojui

Palyginant du kitus asmenis, jie pažymimi kairėje ir dešinėje pusėje. Tada, norint pasakyti, kad vienas yra -esnis už kitą, parodoma smiliumi į tą pusę (kuris yra -esnis) ir parodomas atitinkamas būdvardis, truputį suraukiant antakius. Dažnai, žymint aukštesnįjį laipsnį, būdvardžio judesys būna greitesnis ir trumpesnis.

  • Labradoro retriveris yra vidutinio dydžio, o biglis – kiek mažesnis nei labradoro retriveris.
  • Domas švelnesnis nei Augustas.
  • Tomos tėvai turtingesni nei Sigutės.
  • Simonas turi geresnį automobilį nei mano brolis.
  • Chemijos mokytoja griežtesnė nei geografijos mokytoja.
  • Buvusi mokykla gražesnė nei ta, kurioje mokausi.
Tada mokiniai bando paaiškinti, kaip tai daroma. Mokytojas papildo, patikslina ir paaiškina plačiau, jei mokiniai praleido ar nepaminėjo.
 
Mokinių prašoma įsivaizduoti, kad įsikelia į naują gyvenamąją vietą, naujus namus, persikelia į naują mokyklą ar klasę, ir tada su klasės draugu aptarti bei pagal ištrauktą temą pasiruošti palyginti 5–7 dalykus ar daiktus, t. y. pateikti skirtumus iš vieno objekto į kitą objektą, pavyzdžiui, iš vienos klasės į kitą klasę.
 
Palyginimo pavyzdys apie klasę: „Senoji klasė šviesesnė ir šiltesnė nei naujoji.“
Mokytojui

Jei kam nors iš mokinių teko persikelti į naują gyvenamąją vietą, mokyklą ar klasę, tegu palygina iš savo patirties.

Tada mokiniai bando paaiškinti, kaip tai daroma. Mokytojas papildo, patikslina ir paaiškina plačiau, jei mokiniai praleido ar nepaminėjo.
 
Mokinių prašoma įsivaizduoti, kad įsikelia į naują gyvenamąją vietą, naujus namus, persikelia į naują mokyklą ar klasę, ir tada su klasės draugu aptarti bei pagal ištrauktą temą pasiruošti palyginti 5–7 dalykus ar daiktus, t. y. pateikti skirtumus iš vieno objekto į kitą objektą, pavyzdžiui, iš vienos klasės į kitą klasę.
 
Palyginimo pavyzdys apie klasę: „Senoji klasė šviesesnė ir šiltesnė nei naujoji.“
1
2
3
Prisiminkite iš psichologės ir socialinio pedagogo pristatymo, dėl kokių priežasčių galima kreiptis į vieną ar kitą. Priežasčių gali būti daug, iš jų išskiriamos keturios pagrindinės priežastys: gyvenamosios vietos pakeitimas, persikėlimas į naujus namus, kitos mokyklos lankymas, persikėlimas į naują klasę (gali būti toje pačioje arba kitoje mokykloje).
 
Dirbkite poromis arba individualiai, atsižvelgiant į mokinių skaičių. Sukarpykite kortelės su temomis, vienai temai turi būti porinis kortelių skaičius (jei bus porinis darbas). Mokiniai traukia korteles ir eina prie klasės draugo, kuris ištraukė tokią pačią temą. Klausinėkite vieni kitų, kaip sudaromi aukštesniojo laipsnio būdvardžiai gestų kalboje. Aptarkite atsakymus, palygindami juos su vaizdo įrašais.
Mokytojui

Palyginant du kitus asmenis, jie pažymimi kairėje ir dešinėje pusėje. Tada, norint pasakyti, kad vienas yra -esnis už kitą, parodoma smiliumi į tą pusę (kuris yra -esnis) ir parodomas atitinkamas būdvardis, truputį suraukiant antakius. Dažnai, žymint aukštesnįjį laipsnį, būdvardžio judesys būna greitesnis ir trumpesnis.

  • Labradoro retriveris yra vidutinio dydžio, o biglis – kiek mažesnis nei labradoro retriveris.
  • Domas švelnesnis nei Augustas.
  • Tomos tėvai turtingesni nei Sigutės.
  • Simonas turi geresnį automobilį nei mano brolis.
  • Chemijos mokytoja griežtesnė nei geografijos mokytoja.
  • Buvusi mokykla gražesnė nei ta, kurioje mokausi.
Mokytojui

Jei kam nors iš mokinių teko persikelti į naują gyvenamąją vietą, mokyklą ar klasę, tegu palygina iš savo patirties.

Tada mokiniai bando paaiškinti, kaip tai daroma. Mokytojas papildo, patikslina ir paaiškina plačiau, jei mokiniai praleido ar nepaminėjo.
 
Mokinių prašoma įsivaizduoti, kad įsikelia į naują gyvenamąją vietą, naujus namus, persikelia į naują mokyklą ar klasę, ir tada su klasės draugu aptarti bei pagal ištrauktą temą pasiruošti palyginti 5–7 dalykus ar daiktus, t. y. pateikti skirtumus iš vieno objekto į kitą objektą, pavyzdžiui, iš vienos klasės į kitą klasę.
 
Palyginimo pavyzdys apie klasę: „Senoji klasė šviesesnė ir šiltesnė nei naujoji.“

Kitos temos

  • Pokyčiai
  • Draugų ratas
  • Šventės ir renginiai
  • Ypatinga situacija
  • Informacijos srautas
  • Kelionė
  • Bendruomenė
  • Meninė (savi)raiška
  • Pokalbiai
  • Kalba
  • Paslaugos kurtiesiems
  • Kas esi?

Reklaminiai skydeliai

Finansuoja Europos sąjunga
Švietimo, mokslo ir sporto ministerija
Lieutvos kurčiūjų ir neprigirdinčiųjų centras
Nacionalinė švietimo agentūra
ED tech centras
Plačiau apie priemonę
Loading
Rodyti informaciją