Gestų kalba ir aš
7–8 klasės
Asmenybės ir jų pėdsakai istorijoje
Potemės
Lietuvos kurčiųjų sambūrio pirmosios iniciatyvos
2 užduotis
  • Rekomendacijos mokytojui
  • Potemės
  • Temos apibendrinimas
Gestų kalba ir aš
7–8 klasės
Asmenybės ir jų pėdsakai istorijoje
Potemės
Lietuvos kurčiųjų sambūrio pirmosios iniciatyvos
2 užduotis
*alt_site_homepage_image*
lt
en

Temos struktūra

  • Rekomendacijos mokytojui
  • Potemės
  • Temos apibendrinimas

Potemės

  • Kaip žmonių pasiekimai keitė mūsų supratimą apie pasaulį
  • Lietuvos kurčiųjų sambūrio pirmosios iniciatyvos
    • Potemės turinys
    • 1 užduotis
    • 2 užduotis
    • 3 užduotis
  • Komandinis veržlumas
  • Kaip žmonių pasiekimai keitė mūsų supratimą apie pasaulį
  • Lietuvos kurčiųjų sambūrio pirmosios iniciatyvos
    • Potemės turinys
    • 1 užduotis
    • 2 užduotis
    • 3 užduotis
  • Komandinis veržlumas
  • Potemės turinys
  • 1 užduotis icon78_1-icon
  • 2 užduotis icon78_2-icon
  • 3 užduotis icon78_3-icon
  1. Grįžkite prie LGK vaizdo įrašo apie Petrą Makutėną ir panagrinėkite, kaip yra rodomi įvardžiai jis (Petras Makutėnas), kitas (kitas sergantis), šis (ši liga), jos (dukros), jie (kurtieji), tie (tie aplankyti kraštai). Kurioje sakinio dalyje įvardžių  jis, kitas, šie, tie reikšmės gestai yra rodomi?
Mokytojui

Įvardinės reikšmės rodomasis gestas gali būti vartojamas trejopai: sakinio pradžioje, pabaigoje ir abiejose pozicijose iškart, pavyzdžiui:

ROD-k MANO BROLIS

MANO BROLIS ROD-k

ROD-k MANO BROLIS ROD-k

Tai mano brolis. 

video

 

  1. Grįžkite prie LGK vaizdo įrašo apie Petrą Makutėną ir panagrinėkite, kaip yra rodomi įvardžiai jis (Petras Makutėnas), kitas (kitas sergantis), šis (ši liga), jos (dukros), jie (kurtieji), tie (tie aplankyti kraštai). Kurioje sakinio dalyje įvardžių  jis, kitas, šie, tie reikšmės gestai yra rodomi?

2. Peržiūrėjote LGK vaizdo įrašą ir išnagrinėjote, kaip rodomi įvardžiai. Prisiminkite, kaip vaizdo įraše buvo nusakyti žemiau pateikti sakiniai. Pabandykite patys pasakyti sakinius gestų kalba, vartodami įvardinės reikšmės rodomuosius gestus:

  1. Galimybė užsikrėsti šiltine – per maistą, vandenį, užterštą dirvožemį, nuo kito sergančio ar sirgusio ir dėl šios ligos apkursti.
  2. Buvo vedęs ir turėjo dvi dukteris, kurios (kaip teigiama) buvo kalbančios (girdinčios).
  3. Rūpinosi geresniu kurčiųjų būviu, jų reikalais, nuolat su jais bendravo.
  4. 1928 m. apkeliavo beveik visą Europą ir susipažino su tų aplankytų kraštų kurčiųjų kultūriniais bei socialiniais reikalais.
  5. 1940 m. pradžioje jo iniciatyva buvo įkurta Lietuvos kurčių-nebylių draugija.

2. Peržiūrėjote LGK vaizdo įrašą ir išnagrinėjote, kaip rodomi įvardžiai. Prisiminkite, kaip vaizdo įraše buvo nusakyti žemiau pateikti sakiniai. Pabandykite patys pasakyti sakinius gestų kalba, vartodami įvardinės reikšmės rodomuosius gestus:

  1. Galimybė užsikrėsti šiltine – per maistą, vandenį, užterštą dirvožemį, nuo kito sergančio ar sirgusio ir dėl šios ligos apkursti.
  2. Buvo vedęs ir turėjo dvi dukteris, kurios (kaip teigiama) buvo kalbančios (girdinčios).
  3. Rūpinosi geresniu kurčiųjų būviu, jų reikalais, nuolat su jais bendravo.
  4. 1928 m. apkeliavo beveik visą Europą ir susipažino su tų aplankytų kraštų kurčiųjų kultūriniais bei socialiniais reikalais.
  5. 1940 m. pradžioje jo iniciatyva buvo įkurta Lietuvos kurčių-nebylių draugija.
1
2
Mokytojui

Įvardinės reikšmės rodomasis gestas gali būti vartojamas trejopai: sakinio pradžioje, pabaigoje ir abiejose pozicijose iškart, pavyzdžiui:

ROD-k MANO BROLIS

MANO BROLIS ROD-k

ROD-k MANO BROLIS ROD-k

Tai mano brolis. 

video

 

  1. Grįžkite prie LGK vaizdo įrašo apie Petrą Makutėną ir panagrinėkite, kaip yra rodomi įvardžiai jis (Petras Makutėnas), kitas (kitas sergantis), šis (ši liga), jos (dukros), jie (kurtieji), tie (tie aplankyti kraštai). Kurioje sakinio dalyje įvardžių  jis, kitas, šie, tie reikšmės gestai yra rodomi?

2. Peržiūrėjote LGK vaizdo įrašą ir išnagrinėjote, kaip rodomi įvardžiai. Prisiminkite, kaip vaizdo įraše buvo nusakyti žemiau pateikti sakiniai. Pabandykite patys pasakyti sakinius gestų kalba, vartodami įvardinės reikšmės rodomuosius gestus:

  1. Galimybė užsikrėsti šiltine – per maistą, vandenį, užterštą dirvožemį, nuo kito sergančio ar sirgusio ir dėl šios ligos apkursti.
  2. Buvo vedęs ir turėjo dvi dukteris, kurios (kaip teigiama) buvo kalbančios (girdinčios).
  3. Rūpinosi geresniu kurčiųjų būviu, jų reikalais, nuolat su jais bendravo.
  4. 1928 m. apkeliavo beveik visą Europą ir susipažino su tų aplankytų kraštų kurčiųjų kultūriniais bei socialiniais reikalais.
  5. 1940 m. pradžioje jo iniciatyva buvo įkurta Lietuvos kurčių-nebylių draugija.

Kitos temos

  • Aš esu kažkas ir turiu vertę
  • Savęs pažinimas
  • Informacijos srautas ir aplinkos daiktai
  • Ribos
  • Asmenybės ir jų pėdsakai istorijoje
  • LGK srautas
  • Miestas
  • Gamta
  • Sau ir kitam
  • Mokymasis

Reklaminiai skydeliai

Finansuoja Europos sąjunga
Švietimo, mokslo ir sporto ministerija
Lieutvos kurčiūjų ir neprigirdinčiųjų centras
Nacionalinė švietimo agentūra
ED tech centras
Plačiau apie priemonę
Loading
Rodyti informaciją