Grupėmis (arba poromis) mokiniai pasirenka po vieną bloką iš atsirinktų švenčių pagalbinių priemonių ir pasiruošia pristatyti šią šventę pagal nurodytus kriterijus.
Sugalvojamas ir įvardijamas šventės pavadinimas.
Sugalvojama ir įvardijama šventei svarbi atributika, daiktai, papuošimai (be ko ši šventė negalėtų vykti).
Mokiniai nusako, kas šiai šventei yra svarbiausia, koks jos tikslas (jei yra poreikis, sukuriamas pagalbinių gestų bankas).
Mokiniai pasidalina, ar ši šventė vyksta jų mokykloje, kokia ji: ar vyksta kiekvienais metais, kokiu laiku vyksta, kas per ją veikiama, kas ją veda ir kas dalyvauja, kaip visi sukviečiami – kokia kvietimo forma, kodėl ji svarbi kurtiesiems ir kodėl ją švenčia kurčiųjų mokyklose?
Kodėl ši šventė patinka / nepatinka konkrečiai šiai porai, grupei ar mokiniui?
Grupės (poros) pristato savo šventę pasirinktinai: žodžiu + sukuria iliustracinį, informacinį plakatą, pasirenka tinkamas nuotraukas, iliustracijas ir pan. Kiti vertina turinį, atsakymų taisyklingumą, atsižvelgdami į kriterijus, nukreipiamuosius klausimus, jų turimas pagalbines priemones, papildo savo įžvalgomis.
Mokiniai, pasitelkę esamų ar buvusių mokyklos švenčių archyvą (pavyzdžiui, savo mokyklos tinklalapį, informacijos sklaidos tinklą, mokyklos ar mokytojų nuotraukų albumus), susirenka vaizdinę medžiagą apie įvairias mokyklos šventes, pavyzdžiui: Rugsėjo 1-oji, Tarptautinė kurčiųjų diena, Kalėdų šventė, GK minėjimo šventė, Kaziuko mugė, Helovinas, Mokytojų diena, Kovo 11-osios – Lietuvos nepriklausomybės atkūrimo dienos – minėjimas ir kt.
Užduotis
Grupėmis (arba poromis) mokiniai pasirenka po vieną bloką iš atsirinktų švenčių pagalbinių priemonių ir pasiruošia pristatyti šią šventę pagal nurodytus kriterijus.
Sugalvojamas ir įvardijamas šventės pavadinimas.
Sugalvojama ir įvardijama šventei svarbi atributika, daiktai, papuošimai (be ko ši šventė negalėtų vykti).
Mokiniai nusako, kas šiai šventei yra svarbiausia, koks jos tikslas (jei yra poreikis, sukuriamas pagalbinių gestų bankas).
Mokiniai pasidalina, ar ši šventė vyksta jų mokykloje, kokia ji: ar vyksta kiekvienais metais, kokiu laiku vyksta, kas per ją veikiama, kas ją veda ir kas dalyvauja, kaip visi sukviečiami – kokia kvietimo forma, kodėl ji svarbi kurtiesiems ir kodėl ją švenčia kurčiųjų mokyklose?
Kodėl ši šventė patinka / nepatinka konkrečiai šiai porai, grupei ar mokiniui?
Grupės (poros) pristato savo šventę pasirinktinai: žodžiu + sukuria iliustracinį, informacinį plakatą, pasirenka tinkamas nuotraukas, iliustracijas ir pan. Kiti vertina turinį, atsakymų taisyklingumą, atsižvelgdami į kriterijus, nukreipiamuosius klausimus, jų turimas pagalbines priemones, papildo savo įžvalgomis.
Užduotis
Grupėmis (arba poromis) mokiniai pasirenka po vieną bloką iš atsirinktų švenčių pagalbinių priemonių ir pasiruošia pristatyti šią šventę pagal nurodytus kriterijus.
Sugalvojamas ir įvardijamas šventės pavadinimas.
Sugalvojama ir įvardijama šventei svarbi atributika, daiktai, papuošimai (be ko ši šventė negalėtų vykti).
Mokiniai nusako, kas šiai šventei yra svarbiausia, koks jos tikslas (jei yra poreikis, sukuriamas pagalbinių gestų bankas).
Mokiniai pasidalina, ar ši šventė vyksta jų mokykloje, kokia ji: ar vyksta kiekvienais metais, kokiu laiku vyksta, kas per ją veikiama, kas ją veda ir kas dalyvauja, kaip visi sukviečiami – kokia kvietimo forma, kodėl ji svarbi kurtiesiems ir kodėl ją švenčia kurčiųjų mokyklose?
Kodėl ši šventė patinka / nepatinka konkrečiai šiai porai, grupei ar mokiniui?
Grupės (poros) pristato savo šventę pasirinktinai: žodžiu + sukuria iliustracinį, informacinį plakatą, pasirenka tinkamas nuotraukas, iliustracijas ir pan. Kiti vertina turinį, atsakymų taisyklingumą, atsižvelgdami į kriterijus, nukreipiamuosius klausimus, jų turimas pagalbines priemones, papildo savo įžvalgomis.