Mokytojui

Užduotis

Grupėmis (arba poromis) mokiniai pasirenka po vieną bloką iš atsirinktų švenčių pagalbinių priemonių ir pasiruošia pristatyti šią šventę pagal nurodytus kriterijus.

  • Sugalvojamas ir įvardijamas šventės pavadinimas.

  • Sugalvojama ir įvardijama šventei svarbi atributika, daiktai, papuošimai (be ko ši šventė negalėtų vykti).

  • Mokiniai nusako, kas šiai šventei yra svarbiausia, koks jos tikslas (jei yra poreikis, sukuriamas pagalbinių gestų bankas).

  • Mokiniai pasidalina, ar ši šventė vyksta jų mokykloje, kokia ji: ar vyksta kiekvienais metais, kokiu laiku vyksta, kas per ją veikiama, kas ją veda ir kas dalyvauja, kaip visi sukviečiami – kokia kvietimo forma, kodėl ji svarbi kurtiesiems ir kodėl ją švenčia kurčiųjų mokyklose?

  • Kodėl ši šventė patinka / nepatinka konkrečiai šiai porai, grupei ar mokiniui?

Grupės (poros) pristato savo šventę pasirinktinai: žodžiu + sukuria iliustracinį, informacinį plakatą, pasirenka tinkamas nuotraukas, iliustracijas ir pan. Kiti vertina turinį, atsakymų taisyklingumą, atsižvelgdami į kriterijus, nukreipiamuosius klausimus, jų turimas pagalbines priemones, papildo savo įžvalgomis.