Mokytojas kelioms komandoms skiria kūrybinę užduotį. Turi būti mažiausiai dvi komandos. Kiekvienai komandai skiriama po krūvą laikraščių / žurnalų bei lipnios juostos ritinėlis. Komandos susėda ratu. Užduotis – pastatyti tiltą, kuris stovėtų neprilaikomas, jei reikia, jį galima priklijuoti prie grindų lipnia juosta. Tiltas turi būti pakankamai aukštas ir ilgas, kad po jo apačia galima būtų prakišti 30x30 cm plokštelę / kartoną. Komandoms skiriama 10 min. darbams suplanuoti (bet darbo pradėti negalima) ir po to 10 min. darbui atlikti.
Kiekvienos komandos veiklą stebės mokinys – neutralus stebėtojas. Stebėtojas turi įvertinti ir įsidėmėti šiuos dalykus:
- Kokia komandos nuotaika planuojant, vykdant ir pabaigus darbą?
- Kaip komandoje nusprendžiama, kas ką veiks?
- Kiek komandos narių prisideda prie sprendimų?
- Kiek yra aktyvių ir pasyvių narių?
- Kuo skiriasi mergaičių ir berniukų elgesys komandose?
- Ar komandos nariai geba vieni kitus papildyti, vieni kitiems padėti?
- Kas tapo grupės vadovu? Kaip? Kodėl?
- Kaip komandoje pasidalijama darbais?
- Kaip komandoje išsprendžiami ginčai, nesutarimai?
Aptariamas komandų atlikto darbo rezultatas – tiltai. Savo įžvalgas pasako ir neutralus stebėtojas Daromos išvados, kas nulėmė sėkmingą arba nesėkmingą rezultatą, kaip jį įtakojo komandos tarpusavio susikalbėjimas ar nesutarimas.
Užduoties šaltinis: Antanas Saulaitis SJ, Kito link. Žaidimai ir sielovados pratimai jaunimui, Marijonų talkininkų centro leidykla, 2002, psl. 135 (žaidimas „Daryti ir stebėti“)