Gestų kalba ir aš
5–6 klasės
Kelionė
Potemės
Kelionės planavimas
2 užduotis
  • Rekomendacijos mokytojui
  • Potemės
  • Papildomos užduotys
  • Temos apibendrinimas
Gestų kalba ir aš
5–6 klasės
Kelionė
Potemės
Kelionės planavimas
2 užduotis
*alt_site_homepage_image*
lt
en

Temos struktūra

  • Rekomendacijos mokytojui
  • Potemės
  • Papildomos užduotys
  • Temos apibendrinimas

Potemės

  • Kelionės planavimas
    • Potemės turinys
    • 1 užduotis
    • 2 užduotis
    • 3 užduotis
  • Kelionės įspūdžiai
  • Rekomendacijos keliautojams
  • Kelionės planavimas
    • Potemės turinys
    • 1 užduotis
    • 2 užduotis
    • 3 užduotis
  • Kelionės įspūdžiai
  • Rekomendacijos keliautojams
  • Potemės turinys
  • 1 užduotis icon56_1-icon
  • 2 užduotis icon56_2-icon
  • 3 užduotis icon56_3-icon

1. Atsakykite į klausimus, peržiūrėję visų trijų atsiliepimų vaizdo įrašus.

  • Kokiomis transporto priemonėmis vyko pasakotojai?
  • Kokios žmogų žyminčios proformos yra vartojamos? Pateikite pavyzdžių.

1. Atsakykite į klausimus, peržiūrėję visų trijų atsiliepimų vaizdo įrašus.

  • Kokiomis transporto priemonėmis vyko pasakotojai?
  • Kokios žmogų žyminčios proformos yra vartojamos? Pateikite pavyzdžių.

2. Mokytojas pateikia žmogų žyminčių proformų skaidres, atsisiųstas iš interneto, ir mokiniai parodo, kokios proformos vartojamos. Žmogų žyminčios proformos PR-1, PR-V, PR-H, pavyzdžiui, PR-1 (žmogus prieina...), PR-V (du žmonės nueina, žmogus guli...), PR-H (žmogus įlipa į autobusą, žmogus sėdi), PR-C4x2 ar PRxC4 (grupelė žmonių artėja).

2. Mokytojas pateikia žmogų žyminčių proformų skaidres, atsisiųstas iš interneto, ir mokiniai parodo, kokios proformos vartojamos. Žmogų žyminčios proformos PR-1, PR-V, PR-H, pavyzdžiui, PR-1 (žmogus prieina...), PR-V (du žmonės nueina, žmogus guli...), PR-H (žmogus įlipa į autobusą, žmogus sėdi), PR-C4x2 ar PRxC4 (grupelė žmonių artėja).

3. Pakartotinai žiūrimi vaizdo įrašai. Pasižymėkite, kokias žmogų (žmones) žyminčias proformas pastebite vaizdo įrašuose. Kaip šios proformos jungiamos su transporto priemones žyminčiomis proformomis? Taip pat pasižymėkite, kokias transporto priemones žymi proformos ir judėjimo veiksmažodžiai.

Mokytojui
 

Teigiamas pasakojimas

Neutralus pasakojimas

Neigiamas pasakojimas

Suraskite, kokios proformos žymi transporto priemones ir žmones.

Įsėsti į automobilį

Važiuoti / vairuoti

Ant kelto automobilis

Važiuoti autobusu

Vos išėjus iš viešbučio

Per pušyną pėsčiomis

Du automobiliai

Sekti automobilį

Nueiti į kelis muziejus

Užsukti į kelias parduotuves

Pirmyn ir atgal dviem automobiliais

Nueiti į biblioteką

Didelis autobusas

Stovėti važiuojančiame autobuse

Vaikštinėti po muziejų

Didelei grupei stovėti

Grupei susiskaldyti, kurčiųjų grupei neiti

 

3. Pakartotinai žiūrimi vaizdo įrašai. Pasižymėkite, kokias žmogų (žmones) žyminčias proformas pastebite vaizdo įrašuose. Kaip šios proformos jungiamos su transporto priemones žyminčiomis proformomis? Taip pat pasižymėkite, kokias transporto priemones žymi proformos ir judėjimo veiksmažodžiai.

4. Kiekvienas mokinys ištraukia kortelę su vis skirtinga transporto priemone (PR-C – dviračio (mopedo, motociklo), automobilio, autobuso, troleibuso, traukinio, laivo, lėktuvo, jojimo arkliu) ir pagal kortelėje esančią informaciją iš interneto atsisiunčia transporto priemonės nuotraukas ir pristato klasei, kaip vartojamos proformos.

4. Kiekvienas mokinys ištraukia kortelę su vis skirtinga transporto priemone (PR-C – dviračio (mopedo, motociklo), automobilio, autobuso, troleibuso, traukinio, laivo, lėktuvo, jojimo arkliu) ir pagal kortelėje esančią informaciją iš interneto atsisiunčia transporto priemonės nuotraukas ir pristato klasei, kaip vartojamos proformos.

5. Peržiūrėkite vaizdo įrašą – poeziją su žmones ir (arba) transporto priemones žyminčiomis proformomis – ir paanalizuokite.

5. Peržiūrėkite vaizdo įrašą – poeziją su žmones ir (arba) transporto priemones žyminčiomis proformomis – ir paanalizuokite.

6. Remdamiesi vaizdo įrašo pavyzdžiu, sukurkite savo trumpą poeziją su žmones ir (arba) transporto priemones žyminčiomis proformomis.

6. Remdamiesi vaizdo įrašo pavyzdžiu, sukurkite savo trumpą poeziją su žmones ir (arba) transporto priemones žyminčiomis proformomis.

1
2
3
4
5
6

1. Atsakykite į klausimus, peržiūrėję visų trijų atsiliepimų vaizdo įrašus.

  • Kokiomis transporto priemonėmis vyko pasakotojai?
  • Kokios žmogų žyminčios proformos yra vartojamos? Pateikite pavyzdžių.

2. Mokytojas pateikia žmogų žyminčių proformų skaidres, atsisiųstas iš interneto, ir mokiniai parodo, kokios proformos vartojamos. Žmogų žyminčios proformos PR-1, PR-V, PR-H, pavyzdžiui, PR-1 (žmogus prieina...), PR-V (du žmonės nueina, žmogus guli...), PR-H (žmogus įlipa į autobusą, žmogus sėdi), PR-C4x2 ar PRxC4 (grupelė žmonių artėja).

Mokytojui
 

Teigiamas pasakojimas

Neutralus pasakojimas

Neigiamas pasakojimas

Suraskite, kokios proformos žymi transporto priemones ir žmones.

Įsėsti į automobilį

Važiuoti / vairuoti

Ant kelto automobilis

Važiuoti autobusu

Vos išėjus iš viešbučio

Per pušyną pėsčiomis

Du automobiliai

Sekti automobilį

Nueiti į kelis muziejus

Užsukti į kelias parduotuves

Pirmyn ir atgal dviem automobiliais

Nueiti į biblioteką

Didelis autobusas

Stovėti važiuojančiame autobuse

Vaikštinėti po muziejų

Didelei grupei stovėti

Grupei susiskaldyti, kurčiųjų grupei neiti

 

3. Pakartotinai žiūrimi vaizdo įrašai. Pasižymėkite, kokias žmogų (žmones) žyminčias proformas pastebite vaizdo įrašuose. Kaip šios proformos jungiamos su transporto priemones žyminčiomis proformomis? Taip pat pasižymėkite, kokias transporto priemones žymi proformos ir judėjimo veiksmažodžiai.

4. Kiekvienas mokinys ištraukia kortelę su vis skirtinga transporto priemone (PR-C – dviračio (mopedo, motociklo), automobilio, autobuso, troleibuso, traukinio, laivo, lėktuvo, jojimo arkliu) ir pagal kortelėje esančią informaciją iš interneto atsisiunčia transporto priemonės nuotraukas ir pristato klasei, kaip vartojamos proformos.

5. Peržiūrėkite vaizdo įrašą – poeziją su žmones ir (arba) transporto priemones žyminčiomis proformomis – ir paanalizuokite.

6. Remdamiesi vaizdo įrašo pavyzdžiu, sukurkite savo trumpą poeziją su žmones ir (arba) transporto priemones žyminčiomis proformomis.

Kitos temos

  • Pokyčiai
  • Draugų ratas
  • Šventės ir renginiai
  • Ypatinga situacija
  • Informacijos srautas
  • Kelionė
  • Bendruomenė
  • Meninė (savi)raiška
  • Pokalbiai
  • Kalba
  • Paslaugos kurtiesiems
  • Kas esi?

Reklaminiai skydeliai

Finansuoja Europos sąjunga
Švietimo, mokslo ir sporto ministerija
Lieutvos kurčiūjų ir neprigirdinčiųjų centras
Nacionalinė švietimo agentūra
ED tech centras
Plačiau apie priemonę
Loading
Rodyti informaciją