Gestų kalba ir aš
5–6 klasės
Kelionė
Potemės
Kelionės įspūdžiai
2 užduotis
  • Rekomendacijos mokytojui
  • Potemės
  • Papildomos užduotys
  • Temos apibendrinimas
Gestų kalba ir aš
5–6 klasės
Kelionė
Potemės
Kelionės įspūdžiai
2 užduotis
*alt_site_homepage_image*
lt
en

Temos struktūra

  • Rekomendacijos mokytojui
  • Potemės
  • Papildomos užduotys
  • Temos apibendrinimas

Potemės

  • Kelionės planavimas
  • Kelionės įspūdžiai
    • Potemės turinys
    • 1 užduotis
    • 2 užduotis
    • 3 užduotis
  • Rekomendacijos keliautojams
  • Kelionės planavimas
  • Kelionės įspūdžiai
    • Potemės turinys
    • 1 užduotis
    • 2 užduotis
    • 3 užduotis
  • Rekomendacijos keliautojams
  • Potemės turinys
  • 1 užduotis icon56_1-icon
  • 2 užduotis icon56_2-icon
  • 3 užduotis icon56_3-icon

Peržiūrėjote vaizdo įrašus apie penkis Vilniaus objektus.

1. Prisiminkite, kaip buvo vartojamos LGK frazės, kalbant apie laiko tarpsnį, ir kitos lentelėje pateikiamos frazės apie vieno ar kito objekto apleidimą, sudeginimą ir atgijimą ar atkūrimą.

 

Peržiūrėjote vaizdo įrašus apie penkis Vilniaus objektus.

1. Prisiminkite, kaip buvo vartojamos LGK frazės, kalbant apie laiko tarpsnį, ir kitos lentelėje pateikiamos frazės apie vieno ar kito objekto apleidimą, sudeginimą ir atgijimą ar atkūrimą.

 

2. Taip pat prisiminkite, kaip vaizdo įrašuose buvo perteikiama LGK, kalbant apie:

  • Gedimino pilies sudeginimą ir jos perstatymą;
  • Belmonto malūno apleidimą ir atkūrimą;
  • Bernardinų sodo apleidimą, rekonstravimą ir atkūrimą;
Mokytojui

Kalbant apie objekto sudeginimą, veidas nuliūsta, o kai kalbama apie atkūrimą, veidas nušvinta, akyse džiaugsmas.

2. Taip pat prisiminkite, kaip vaizdo įrašuose buvo perteikiama LGK, kalbant apie:

  • Gedimino pilies sudeginimą ir jos perstatymą;
  • Belmonto malūno apleidimą ir atkūrimą;
  • Bernardinų sodo apleidimą, rekonstravimą ir atkūrimą;

3. Mokinys ištraukia kortelę su objekto pavadinimu (degalinė, mokykla, nuosavas namas, tiltas, automobilis, bažnyčia, kelias / gatvė, balkonas / terasa, muziejus, žaidimų aikštelė) ir sugalvoja sakinį su laiko tarpsniu (nuo... iki) apie metus ar amžių nuo pastatymo / įkūrimo, apleidimo iki atkūrimo / perstatymo ir pristato klasei, neminėdamas objekto, kuris parašytas kortelėje, o kiti mokiniai bando atspėti, koks tai objektas.

3. Mokinys ištraukia kortelę su objekto pavadinimu (degalinė, mokykla, nuosavas namas, tiltas, automobilis, bažnyčia, kelias / gatvė, balkonas / terasa, muziejus, žaidimų aikštelė) ir sugalvoja sakinį su laiko tarpsniu (nuo... iki) apie metus ar amžių nuo pastatymo / įkūrimo, apleidimo iki atkūrimo / perstatymo ir pristato klasei, neminėdamas objekto, kuris parašytas kortelėje, o kiti mokiniai bando atspėti, koks tai objektas.

1
2
3

Peržiūrėjote vaizdo įrašus apie penkis Vilniaus objektus.

1. Prisiminkite, kaip buvo vartojamos LGK frazės, kalbant apie laiko tarpsnį, ir kitos lentelėje pateikiamos frazės apie vieno ar kito objekto apleidimą, sudeginimą ir atgijimą ar atkūrimą.

 

Mokytojui

Kalbant apie objekto sudeginimą, veidas nuliūsta, o kai kalbama apie atkūrimą, veidas nušvinta, akyse džiaugsmas.

2. Taip pat prisiminkite, kaip vaizdo įrašuose buvo perteikiama LGK, kalbant apie:

  • Gedimino pilies sudeginimą ir jos perstatymą;
  • Belmonto malūno apleidimą ir atkūrimą;
  • Bernardinų sodo apleidimą, rekonstravimą ir atkūrimą;

3. Mokinys ištraukia kortelę su objekto pavadinimu (degalinė, mokykla, nuosavas namas, tiltas, automobilis, bažnyčia, kelias / gatvė, balkonas / terasa, muziejus, žaidimų aikštelė) ir sugalvoja sakinį su laiko tarpsniu (nuo... iki) apie metus ar amžių nuo pastatymo / įkūrimo, apleidimo iki atkūrimo / perstatymo ir pristato klasei, neminėdamas objekto, kuris parašytas kortelėje, o kiti mokiniai bando atspėti, koks tai objektas.

 

LGK frazės apie laiko tarpsnį

Kitos LGK frazės

Informacija mokytojui

Gedimino pilis

rodos, tai buvo XIV a.

sudegė pilis

degti su gestu NELIKTI

 

perstatė pilį

statyti NAUJAI

 

įkūrėjas / įkurti

 

Belmontas

gal XIX a.

   

nuo Belmonto malūno apleidimo iki XXI a. pradžios

nyko / apleido (Belmontas / malūnas)

 

nuo malūno pastatymo iki atkūrimo

atkurti

ATGAL „perstatyti“, ATGAL „pataisyti“

Bernardinų sodas

prieš tarybinius laikus

apleistas Sereikiškių parkas

 
 

atkurtas Bernardinų sodas

ATGAL „sutvarkyti“

Šv. Onos bažnyčia

Kada atvyko Napoleonas?

   

 

 

LGK frazės apie laiko tarpsnį

Kitos LGK frazės

Informacija mokytojui

Gedimino pilis

rodos, tai buvo XIV a.

sudegė pilis

degti su gestu NELIKTI

 

perstatė pilį

statyti NAUJAI

 

įkūrėjas / įkurti

 

Belmontas

gal XIX a.

   

nuo Belmonto malūno apleidimo iki XXI a. pradžios

nyko / apleido (Belmontas / malūnas)

 

nuo malūno pastatymo iki atkūrimo

atkurti

ATGAL „perstatyti“, ATGAL „pataisyti“

Bernardinų sodas

prieš tarybinius laikus

apleistas Sereikiškių parkas

 
 

atkurtas Bernardinų sodas

ATGAL „sutvarkyti“

Šv. Onos bažnyčia

Kada atvyko Napoleonas?

   

 

Kitos temos

  • Pokyčiai
  • Draugų ratas
  • Šventės ir renginiai
  • Ypatinga situacija
  • Informacijos srautas
  • Kelionė
  • Bendruomenė
  • Meninė (savi)raiška
  • Pokalbiai
  • Kalba
  • Paslaugos kurtiesiems
  • Kas esi?

Reklaminiai skydeliai

Finansuoja Europos sąjunga
Švietimo, mokslo ir sporto ministerija
Lieutvos kurčiūjų ir neprigirdinčiųjų centras
Nacionalinė švietimo agentūra
ED tech centras
Plačiau apie priemonę
Loading
Rodyti informaciją