Gestų kalba ir aš
7–8 klasės
Mokymasis
Potemės
Efektyvaus mokymosi būdai
2 užduotis
  • Rekomendacijos mokytojui
  • Potemės
  • Temos apibendrinimas
Gestų kalba ir aš
7–8 klasės
Mokymasis
Potemės
Efektyvaus mokymosi būdai
2 užduotis
*alt_site_homepage_image*
lt
en

Temos struktūra

  • Rekomendacijos mokytojui
  • Potemės
  • Temos apibendrinimas

Potemės

  • Mokslo šaknys ir vaisiai
  • Žmogaus atminties fenomenas
  • Efektyvaus mokymosi būdai
    • Potemės turinys
    • 1 užduotis
    • 2 užduotis
  • Mokslo šaknys ir vaisiai
  • Žmogaus atminties fenomenas
  • Efektyvaus mokymosi būdai
    • Potemės turinys
    • 1 užduotis
    • 2 užduotis
  • Potemės turinys
  • 1 užduotis icon78_1-icon
  • 2 užduotis icon78_2-icon

1. Užduotis „Pokalbis filmuojant“. Ši užduotis tinka mažoms grupėms. Užduotis atliekama nesikalbant. Ant popieriaus lapo mokiniai užrašo savo mintis tema „Kas trukdo mokytis ar įsisavinti informaciją?“. Vienas mokinys nusifilmuoja vieną sakinį šia tema iš savo užrašytų minčių. Antras mokinys peržiūri, ką pasakė pirmasis, ir nusifilmuoja savo mintį. Tada trečias mokinys peržiūri ankstesnių mokinių sakinius, nusifilmuoja savo ir perduoda kitam mokiniui tęsti užduotį. Galima nusifilmuoti savo patarimus, komentarus, ko nors paklausti, papildyti, patikslinti, prieštarauti ir t. t. Tai yra tikras pokalbis, tik jis vyksta ne gestų kalba, bet filmuojantis.

Mokytojui

Jei mokiniams kol kas sunku atlikti šią užduotį, siūlome pirmiau atlikti užduotį apie tai, kas padeda įsiminti informaciją, aktyvina smegenų veiklą. Sužinoję, kokie dalykai padeda įsiminti informaciją, grįžkite prie užduoties „Pokalbis filmuojant“, taip bus žymiai lengviau pasakyti, kas trukdo mokytis.

1. Užduotis „Pokalbis filmuojant“. Ši užduotis tinka mažoms grupėms. Užduotis atliekama nesikalbant. Ant popieriaus lapo mokiniai užrašo savo mintis tema „Kas trukdo mokytis ar įsisavinti informaciją?“. Vienas mokinys nusifilmuoja vieną sakinį šia tema iš savo užrašytų minčių. Antras mokinys peržiūri, ką pasakė pirmasis, ir nusifilmuoja savo mintį. Tada trečias mokinys peržiūri ankstesnių mokinių sakinius, nusifilmuoja savo ir perduoda kitam mokiniui tęsti užduotį. Galima nusifilmuoti savo patarimus, komentarus, ko nors paklausti, papildyti, patikslinti, prieštarauti ir t. t. Tai yra tikras pokalbis, tik jis vyksta ne gestų kalba, bet filmuojantis.

2. Apibendrinę visų mokinių pateiktas mintis, komentarus, papildymus, patikslinimus, pabandykite rasti sakinius su neigiamos reikšmės gestais ar veiksmažodžiais (pvz.: netikti, nesveika, nelabai, nemiegoti, neturėti, nelaukti, nereikėti, nevalgyti ir pan.).

2. Apibendrinę visų mokinių pateiktas mintis, komentarus, papildymus, patikslinimus, pabandykite rasti sakinius su neigiamos reikšmės gestais ar veiksmažodžiais (pvz.: netikti, nesveika, nelabai, nemiegoti, neturėti, nelaukti, nereikėti, nevalgyti ir pan.).

3. Sugalvokite po 5 sakinius su neigiamos reikšmės gestais ar veiksmažodžiais, kad sakiniai būtų susiję su klausimu „Kas trukdo mokytis ar įsisavinti informaciją?“.

3. Sugalvokite po 5 sakinius su neigiamos reikšmės gestais ar veiksmažodžiais, kad sakiniai būtų susiję su klausimu „Kas trukdo mokytis ar įsisavinti informaciją?“.

1
2
3
Mokytojui

Jei mokiniams kol kas sunku atlikti šią užduotį, siūlome pirmiau atlikti užduotį apie tai, kas padeda įsiminti informaciją, aktyvina smegenų veiklą. Sužinoję, kokie dalykai padeda įsiminti informaciją, grįžkite prie užduoties „Pokalbis filmuojant“, taip bus žymiai lengviau pasakyti, kas trukdo mokytis.

1. Užduotis „Pokalbis filmuojant“. Ši užduotis tinka mažoms grupėms. Užduotis atliekama nesikalbant. Ant popieriaus lapo mokiniai užrašo savo mintis tema „Kas trukdo mokytis ar įsisavinti informaciją?“. Vienas mokinys nusifilmuoja vieną sakinį šia tema iš savo užrašytų minčių. Antras mokinys peržiūri, ką pasakė pirmasis, ir nusifilmuoja savo mintį. Tada trečias mokinys peržiūri ankstesnių mokinių sakinius, nusifilmuoja savo ir perduoda kitam mokiniui tęsti užduotį. Galima nusifilmuoti savo patarimus, komentarus, ko nors paklausti, papildyti, patikslinti, prieštarauti ir t. t. Tai yra tikras pokalbis, tik jis vyksta ne gestų kalba, bet filmuojantis.

2. Apibendrinę visų mokinių pateiktas mintis, komentarus, papildymus, patikslinimus, pabandykite rasti sakinius su neigiamos reikšmės gestais ar veiksmažodžiais (pvz.: netikti, nesveika, nelabai, nemiegoti, neturėti, nelaukti, nereikėti, nevalgyti ir pan.).

3. Sugalvokite po 5 sakinius su neigiamos reikšmės gestais ar veiksmažodžiais, kad sakiniai būtų susiję su klausimu „Kas trukdo mokytis ar įsisavinti informaciją?“.

Kitos temos

  • Aš esu kažkas ir turiu vertę
  • Savęs pažinimas
  • Informacijos srautas ir aplinkos daiktai
  • Ribos
  • Asmenybės ir jų pėdsakai istorijoje
  • LGK srautas
  • Miestas
  • Gamta
  • Sau ir kitam
  • Mokymasis

Reklaminiai skydeliai

Finansuoja Europos sąjunga
Švietimo, mokslo ir sporto ministerija
Lieutvos kurčiūjų ir neprigirdinčiųjų centras
Nacionalinė švietimo agentūra
ED tech centras
Plačiau apie priemonę
Loading
Rodyti informaciją