Mokinys peržiūri vaizdo įrašą apie kurčiąjį šokėją ir atpasakoja šio įrašo turinį, išryškindamas svarbiausias mintis ir akcentus: kas kurčiąjį šokėją paskatino atrasti savyje talentą? Koks vaizdas internete jį užbūrė ir jis ėmė treniruotis pats? Kokios dvi pagrindinės šio kurčiojo savybės? Kas jį įkvepia nesustoti ir judėti pirmyn? Kaip jis drąsina kitus siekti daugiau?
Mokinys peržiūri vaizdo įrašą apie kurčiąjį šokėją ir atpasakoja šio įrašo turinį, išryškindamas svarbiausias mintis ir akcentus: kas kurčiąjį šokėją paskatino atrasti savyje talentą? Koks vaizdas internete jį užbūrė ir jis ėmė treniruotis pats? Kokios dvi pagrindinės šio kurčiojo savybės? Kas jį įkvepia nesustoti ir judėti pirmyn? Kaip jis drąsina kitus siekti daugiau?
Mokinys peržiūri vaizdo įrašą apie kurčiąjį šokėją ir atpasakoja šio įrašo turinį, išryškindamas svarbiausias mintis ir akcentus: kas kurčiąjį šokėją paskatino atrasti savyje talentą? Koks vaizdas internete jį užbūrė ir jis ėmė treniruotis pats? Kokios dvi pagrindinės šio kurčiojo savybės? Kas jį įkvepia nesustoti ir judėti pirmyn? Kaip jis drąsina kitus siekti daugiau?