Gestų kalba ir aš
7–8 klasės
Sau ir kitam
Temos apibendrinimas
  • Rekomendacijos mokytojui
  • Potemės
  • Temos apibendrinimas
Gestų kalba ir aš
7–8 klasės
Sau ir kitam
Temos apibendrinimas
*alt_site_homepage_image*
lt
en

Temos struktūra

  • Rekomendacijos mokytojui
  • Potemės
  • Temos apibendrinimas

Diskutuokite, ar savanorystė svarbi, ar ji naudinga, jeigu už ją nėra atlyginama pinigais. Pasiruoškite diskusijai – viena grupė turi pateikti ir apginti teiginius už savanorystę, o kita grupė turi pasiruošti svarių argumentų šiuos teiginius atremti arba paneigti. Diskutuokite tik tinkamai pasiruošę, iš anksto viską apgalvoję ir aptarę. Galbūt pradžioje kiekviena grupė nusifilmuokite po 5 teiginius ir aptarkite su mokytoju, ar jie tinkami diskusijai. Pagalvokite, kas iš jūsų diskutuos, o kas diskusiją ves / moderuos.

Diskutuokite, ar savanorystė svarbi, ar ji naudinga, jeigu už ją nėra atlyginama pinigais. Pasiruoškite diskusijai – viena grupė turi pateikti ir apginti teiginius už savanorystę, o kita grupė turi pasiruošti svarių argumentų šiuos teiginius atremti arba paneigti. Diskutuokite tik tinkamai pasiruošę, iš anksto viską apgalvoję ir aptarę. Galbūt pradžioje kiekviena grupė nusifilmuokite po 5 teiginius ir aptarkite su mokytoju, ar jie tinkami diskusijai. Pagalvokite, kas iš jūsų diskutuos, o kas diskusiją ves / moderuos.

Diskusijos provokavimui: nėra atlyginama pinigais; sudega daug laiko, prarandi savo laisvalaikį; viso pasaulio neišgelbėsi, visiems padėti neįmanoma ir t. t.

Diskusijos provokavimui: nėra atlyginama pinigais; sudega daug laiko, prarandi savo laisvalaikį; viso pasaulio neišgelbėsi, visiems padėti neįmanoma ir t. t.

Argumentavimui: mezgasi pažintys, kontaktai; gali išbandyti, kokios sritys patinka – ateityje pravers galvojant apie studijas, profesiją; ne viskas yra pinigais pamatuojama ir t.t.

Argumentavimui: mezgasi pažintys, kontaktai; gali išbandyti, kokios sritys patinka – ateityje pravers galvojant apie studijas, profesiją; ne viskas yra pinigais pamatuojama ir t.t.

1
2
3

Diskutuokite, ar savanorystė svarbi, ar ji naudinga, jeigu už ją nėra atlyginama pinigais. Pasiruoškite diskusijai – viena grupė turi pateikti ir apginti teiginius už savanorystę, o kita grupė turi pasiruošti svarių argumentų šiuos teiginius atremti arba paneigti. Diskutuokite tik tinkamai pasiruošę, iš anksto viską apgalvoję ir aptarę. Galbūt pradžioje kiekviena grupė nusifilmuokite po 5 teiginius ir aptarkite su mokytoju, ar jie tinkami diskusijai. Pagalvokite, kas iš jūsų diskutuos, o kas diskusiją ves / moderuos.

Diskusijos provokavimui: nėra atlyginama pinigais; sudega daug laiko, prarandi savo laisvalaikį; viso pasaulio neišgelbėsi, visiems padėti neįmanoma ir t. t.

Argumentavimui: mezgasi pažintys, kontaktai; gali išbandyti, kokios sritys patinka – ateityje pravers galvojant apie studijas, profesiją; ne viskas yra pinigais pamatuojama ir t.t.

Kitos temos

  • Aš esu kažkas ir turiu vertę
  • Savęs pažinimas
  • Informacijos srautas ir aplinkos daiktai
  • Ribos
  • Asmenybės ir jų pėdsakai istorijoje
  • LGK srautas
  • Miestas
  • Gamta
  • Sau ir kitam
  • Mokymasis

Reklaminiai skydeliai

Finansuoja Europos sąjunga
Švietimo, mokslo ir sporto ministerija
Lieutvos kurčiūjų ir neprigirdinčiųjų centras
Nacionalinė švietimo agentūra
ED tech centras
Plačiau apie priemonę
Loading
Rodyti informaciją