Veiklos, susiję su metų laikų aptarimu.

  1. Darbas poroms: „Kuris metų laikas yra geriausias?“. Vaikai suskirstomi arba susiskirsto poromis. Kiekvienai porai išdalinamas lapelis su skirtingais metų laikų pavadinimais. Kiekviena pora turi argumentuoti, kodėl jai šis metų laikas geriausias. Argumentai gali būti juokingi, linksmi ar rimti, tvirti. Laimi ta pora, kurios argumentai juokingiausi, linksmiausi arba tvirčiausi, rimčiausi.
  2. Žaidimas „Atspėk, kas esi“. Kiekvienam mokiniui-žaidėjui priklijuojamas ant nugaros užrašas, kas jis toks yra: gali būti kažkuris metų laikas arba kažkuris metų mėnuo. Žaidimo tikslas išsiaiškinti, kas toks esi. Tam, kad išsiaiškintum, reikia eiti prie kitų žaidėjų ir užduoti jiems klausimus, pavyzdžiui: „Ar tuo laiku noksta obuoliai? / Ar tą mėnesį mokiniams prasideda vasaros atostogos?“. Į klausimus žaidėjai gali atsakyti tik TAIP arba NE.
  3. Žaidimas „Metų laikai“. Mokytojas atsistoja priešais mokinius. Šie atsisukę į jį veidu. Jeigu mokytojas rodys gestą PAVASARIS, visi turi rodyti gestus „tirpti“, jeigu VASARA – „saulė“, jeigu RUDUO – „lyti“, o jeigu ŽIEMA –  „snigti“. Mokytojas rodo sutartus gestus, o žaidėjai rodo atitinkamus gestus. Tas, kuris suklysta, iškrenta iš žaidimo. Žaidėjų vis mažėja, kol lieka vienas, jis ir laimi.