Paskirstykite mokinius į grupes po 2-3. Aptarkite šios pamokos turinį ir įvertinkite jį:

  • kokia lyderystė egzistuoja jūsų mokykloje;
  • kokios lyderystės, jūsų manymu, trūksta mokykloje. Pokalbio metu išsiaiškinę sritį (mokyklos tarybos veikla, iniciatyva mokyklos socialiniuose tinkluose, ryšys su bendruomene, įvairios akcijos – pyragų diena, „Darom“ ir kita veikla) pasiūlykite planą kaip galima „išjudinti“ tam tikras veiklas. Plane galima numatyti tam tikras funkcijas, veiklas, žingsnius, kuriuos reiktų atlikti, ir asmenis, kurie norėtų imtis atsakomybės. Pirmieji žingsniai neturi būti dideli. Ir nepamirškite, kad geriausia būtų pradėti nuo savęs!
  • Pristatykite savo grupelių veiklą klasėje ir įsivertinkite, kurią iniciatyvą norėtumėte plėtoti kartu. Prisiminkite, kad lyderiai neveikia vieni – jums gali prireikti pagalbos. Nepalikite šio plano popieriuje, įgyvendinkite nors dalį jo ir stebėkite, kokį atgarsį sukelia jūsų veikla ar iniciatyva. Sėkmės! Ir nepamirškite pasidalinti savo planu su kitais.