Gestų kalba ir aš
7–8 klasės
Asmenybės ir jų pėdsakai istorijoje
Potemės
Komandinis veržlumas
1 užduotis
  • Rekomendacijos mokytojui
  • Potemės
  • Temos apibendrinimas
Gestų kalba ir aš
7–8 klasės
Asmenybės ir jų pėdsakai istorijoje
Potemės
Komandinis veržlumas
1 užduotis
*alt_site_homepage_image*
lt
en

Temos struktūra

  • Rekomendacijos mokytojui
  • Potemės
  • Temos apibendrinimas

Potemės

  • Kaip žmonių pasiekimai keitė mūsų supratimą apie pasaulį
  • Lietuvos kurčiųjų sambūrio pirmosios iniciatyvos
  • Komandinis veržlumas
    • Potemės turinys
    • 1 užduotis
    • 2 užduotis
    • 3 užduotis
  • Kaip žmonių pasiekimai keitė mūsų supratimą apie pasaulį
  • Lietuvos kurčiųjų sambūrio pirmosios iniciatyvos
  • Komandinis veržlumas
    • Potemės turinys
    • 1 užduotis
    • 2 užduotis
    • 3 užduotis
  • Potemės turinys
  • 1 užduotis icon78_1-icon
  • 2 užduotis icon78_2-icon
  • 3 užduotis icon78_3-icon

Istorija mums atveria situacijas, kuriose iškyla ryškios, veiklios asmenybės, kurios uždega platesnę auditoriją konkrečia idėja, imasi iniciatyvos ją įgyvendinant. Tačiau veikti ir kažką prasmingo nuveikti visiškai vienam – labai sudėtinga ir, turbūt, net ir neįmanoma. Net ir labai išmintingam, darbščiam žmogui reikia patarimo, pagalbos, bendradarbiavimo, todėl dažniausiai už kiekvienos garsios asmenybės turime ir kitas istorijas (juos palaiko šeima, draugai, bendraminčiai, kolegos ar pan.), taigi jie dažniausiai neatlieka žygdarbių visiškai vieni. Sutiktumėte su šiomis mintimis ar nelabai? Kodėl?

Istorija mums atveria situacijas, kuriose iškyla ryškios, veiklios asmenybės, kurios uždega platesnę auditoriją konkrečia idėja, imasi iniciatyvos ją įgyvendinant. Tačiau veikti ir kažką prasmingo nuveikti visiškai vienam – labai sudėtinga ir, turbūt, net ir neįmanoma. Net ir labai išmintingam, darbščiam žmogui reikia patarimo, pagalbos, bendradarbiavimo, todėl dažniausiai už kiekvienos garsios asmenybės turime ir kitas istorijas (juos palaiko šeima, draugai, bendraminčiai, kolegos ar pan.), taigi jie dažniausiai neatlieka žygdarbių visiškai vieni. Sutiktumėte su šiomis mintimis ar nelabai? Kodėl?

Įvardinkite, kokia komanda dirba kartu su šiais žmonėmis (padeda šiems žmonėms veikti, dirbti, kurti geresnį būvį, tinkamai atlikti savo pareigas) ir įvertinkite – savo požiūriu – ar jų darbas šiandien efektyvus, kas galėtų būtų daroma dar efektyviau. Į kai kurias pozicijas galite pažvelgti su humoru. Jei matote, kad norite apie tam tikrų asmenų darbo efektyvumą atsiliepti neigiamai, aptarkite su mokytoju, kaip tokią savo poziciją reikėtų išsakyti kuo mandagiau.

Įvardinkite, kokia komanda dirba kartu su šiais žmonėmis (padeda šiems žmonėms veikti, dirbti, kurti geresnį būvį, tinkamai atlikti savo pareigas) ir įvertinkite – savo požiūriu – ar jų darbas šiandien efektyvus, kas galėtų būtų daroma dar efektyviau. Į kai kurias pozicijas galite pažvelgti su humoru. Jei matote, kad norite apie tam tikrų asmenų darbo efektyvumą atsiliepti neigiamai, aptarkite su mokytoju, kaip tokią savo poziciją reikėtų išsakyti kuo mandagiau.

1
2

Istorija mums atveria situacijas, kuriose iškyla ryškios, veiklios asmenybės, kurios uždega platesnę auditoriją konkrečia idėja, imasi iniciatyvos ją įgyvendinant. Tačiau veikti ir kažką prasmingo nuveikti visiškai vienam – labai sudėtinga ir, turbūt, net ir neįmanoma. Net ir labai išmintingam, darbščiam žmogui reikia patarimo, pagalbos, bendradarbiavimo, todėl dažniausiai už kiekvienos garsios asmenybės turime ir kitas istorijas (juos palaiko šeima, draugai, bendraminčiai, kolegos ar pan.), taigi jie dažniausiai neatlieka žygdarbių visiškai vieni. Sutiktumėte su šiomis mintimis ar nelabai? Kodėl?

Įvardinkite, kokia komanda dirba kartu su šiais žmonėmis (padeda šiems žmonėms veikti, dirbti, kurti geresnį būvį, tinkamai atlikti savo pareigas) ir įvertinkite – savo požiūriu – ar jų darbas šiandien efektyvus, kas galėtų būtų daroma dar efektyviau. Į kai kurias pozicijas galite pažvelgti su humoru. Jei matote, kad norite apie tam tikrų asmenų darbo efektyvumą atsiliepti neigiamai, aptarkite su mokytoju, kaip tokią savo poziciją reikėtų išsakyti kuo mandagiau.

Užimama pozicija

Kas padeda dirbti šioje srityje (komanda)?v

Kaip vykdo savo pareigas? v

Kas galėtų būti efektyviau? v

LR Prezidentas / Prezidentė v

     

LR Seimo pirmininkas / pirmininkė v

     

Lietuvos kurčiųjų jaunimo asociacijos prezidentas / prezidentė v

     

Mokyklos direktorius / direktorė v

     

Kalėdų senelis v

     

Klasės vadovas / vadovė  arba auklėtojas / auklėtoja v

     

Klasės seniūnas / seniūnė v

     

Mokyklos bibliotekininkas / bibliotekininkė v

     

Mokyklos mokinių tarybos pirmininkas / pirmininkė v

     

Užimama pozicija

Kas padeda dirbti šioje srityje (komanda)?v

Kaip vykdo savo pareigas? v

Kas galėtų būti efektyviau? v

LR Prezidentas / Prezidentė v

     

LR Seimo pirmininkas / pirmininkė v

     

Lietuvos kurčiųjų jaunimo asociacijos prezidentas / prezidentė v

     

Mokyklos direktorius / direktorė v

     

Kalėdų senelis v

     

Klasės vadovas / vadovė  arba auklėtojas / auklėtoja v

     

Klasės seniūnas / seniūnė v

     

Mokyklos bibliotekininkas / bibliotekininkė v

     

Mokyklos mokinių tarybos pirmininkas / pirmininkė v

     

Kitos temos

  • Aš esu kažkas ir turiu vertę
  • Savęs pažinimas
  • Informacijos srautas ir aplinkos daiktai
  • Ribos
  • Asmenybės ir jų pėdsakai istorijoje
  • LGK srautas
  • Miestas
  • Gamta
  • Sau ir kitam
  • Mokymasis

Reklaminiai skydeliai

Finansuoja Europos sąjunga
Švietimo, mokslo ir sporto ministerija
Lieutvos kurčiūjų ir neprigirdinčiųjų centras
Nacionalinė švietimo agentūra
ED tech centras
Plačiau apie priemonę
Loading
Rodyti informaciją